Novice arrow Novice arrow Dejavnost in uspehi kluba v prvem delu letošnje sezone
Dejavnost in uspehi kluba v prvem delu letošnje sezone Natisni E-pošta
Kljub temu, da še nimamo polletnega finančnega poročila, so me uspehi naših jadralnih pilotov in padalcev vzpodbudili, da napišem nekaj vrstic o dogajanju v našem klubu v prvem polletju. Naj torej začnem kar z uspehi.

Začelo se je v aprilu z uspešno udeležbo Borisa Žorža na tekmi Flight Challenge Cup v Prievidizi (Slovaška), kjer je v klubskem razredu zasedel 3. mesto. Nadaljevalo se je z vikend tekmama v Postojni in Slovenj Gradcu, kjer je zasedel drugo in prvo mesto.

Boštjan Pristavec se je junija udeležil predevropskega prvenstva v Vinonu (Francija), kjer je v močni konkurenci premočno zmagal, saj je bil v 6 tekmovalnih dneh štirikrat prvi!! Res lepi obeti za njegovo udeležbo na svetovnem prvenstvu v začetku avgusta v Teksasu.

Za konec, sicer že v juliju, je Žorž zmagal še v klubskem razredu na Livno Adria Cupu v BiH, Tomaž Štupnik pa je bil v istem razredu četrti. Škoda, da zadnji dan zaradi težav z vlečnim letalom ni tekmoval Andrej Kolar, ki je bil v odprtem razredu trdno na drugem mestu! Na koncu je osvojil 8. mesto.

Pred nami je začetek avgusta še državno prvenstvo v Murski Soboti, ki se ga bosta udeležila Žorž in Čerin. Želimo jima veliko uspeha in čestitke vsem za že doseženo. Ne smemo pozabiti tudi nekaterih velikih preletov, ki so jih opravili Pristavec, Čerin in Jordanov. Slednji je prvič letel do Samedana v Švici in nazaj! Bravo!

Pri vsem tem mi daje malo grenkega priokusa samo dejstvo, da imamo zelo ozek krog vrhunskih pilotov in da nekih naslednikov Pristavca, Žorža, Kolarja, Čerina…ni na vidiku. Pri delu z mladimi bomo morali očitno nekaj spremeniti.

Na v svetovnem merilu odlične rezultate naših padalcev smo kar nekako navajeni. V Paraski cupu so bili v skokih in veleslalomu ekipno prvi (Ule 3., Ban 4., Pristavec 5.). V svetovnem pokalu so v Salzburgu in Altenstadtu zmagali, V Lescah so bili drugi. Kakor sem videl v Lescah, je konkurenca zelo huda in udeležba množična! Fantje in dekleta so res dobri, da tako suvereno krojijo svetovni vrh v padalstvu. Tudi njim vse čestitke.

Še nekaj besed o naletu v klubu. Kljub muhastemu vremenu spomladanski del motorne in jadralne sezone ni bil slab. Motorno smo v prvih šestih mesecih naleteli 240 ur, jadralno pa 1350 ur. Pri slednjem ni upoštevan nalet naših članov na svojih letalih izven Lesc (tekmovanja…). Plan 300 motornih ur bomo torej dosegli, plan 1200 jadralnih ur pa smo že presegli. Letelo je cca. 40 motornih in ca. 95 jadralnih pilotov. Nekateri so v teh mesecih naredili sicer samo en ali dva starta! Članarin jer bilo plačanih malo manj kot 200 in če odštejemo padalce, modelarje ter nekaj podpornih članov, imamo skupaj okrog 140 pilotov. Mislim, da smo z doseženim lahko kar zadovoljni.

Finančno stanje kluba je zadovoljivo. Opozoriti pa moram, da ob polletju odpadejo sponzorstva in večina taksija, ki ga bo opravljal JGZ sam, kar se nam bo poznalo na prihodkih. Zaenkrat sicer mislimo, da obstoječih cen letenja ne bo treba spreminjati, razen pri motornem šolanju, kjer moramo obračunati DDV, ki ga sicer pri klubskem letenju ni treba. Kakorkoli, že zaradi fiksnih stroškov (zavarovalnine, deli z omejeno življenjsko dobo…) moramo imeti malo letal, ki pa morajo biti veliko v zraku. Vsa letala, ki jih potrebujemo, motorna in jadralna, so leteča in redno vzdrževana. Včasih bi človek v šali rekel, da nam zmanjkuje bolj pilotov kot letal. Nekih večjih investicij (razen v CD) letos ni pred nami. Malo mi je žal, da nismo šli v nabavo ASK 21, letos bi bilo to najlaže in bolj potrebno kot relativno drago vzdrževanje CD, B8, E3, ki jih ta trenutek ne potrebujemo tako zelo.

Belizar Keršič
 
< Nazaj   Naprej >
© 2017 AK ALC Lesce